Gennem en lang periode besøgte Terrel fra Texas over 350 campingpladser før han fandt det han ønskede.
De ønskede en plads hvor pladsplejen og rengøring var i højsæde. De ønskede ikke en plads hvor de skulle være babysitter for campisternes børn.
De fandt det de søgte gennem en ejendomsmægler som netop havde fået pladsen til salg. Alt var som de ønskede og købet blev hurtig foretaget. Dette skete i 2020.
Kort tid efter købte de naboejendommen hvorefter de begyndte driften af det købte.
Campingpladsen havde en belægning på ca 50% fastligger. De tidligere ejer havde ikke brugt de store beløb på markedsføring hvilket Terrel ændrede til flittig brug af de sociale medier. Bl.a. brugte de en flittig brug af mails målrettet mod kommende kunder, der havde bestilt plads. Disse blev, via mails, kontaktet, før ankomst, omkring hvilke ønsker de havde til deres ophold. Der blev henvist til hjemmesider omkring de attraktioner og seværdigheder de ønskede at besøge under opholdet. Siden 2021 er omsætningen steget med 500%.
En af Terrels store udfordringer har forudbestilling af pladser via telefonen. På et tidspunkt var der opkald hvert minut i de timer hvor pladsen havde åbnet. Dette blev ændret til online booking, hvorefter personalet kunne koncentrere sig om de dagligdags problemer.
Den gennemsnitlige stigning i antallet af overnatninger var i USA 4%. Terrel havde i samme periode en fremgang på 30%.
Terrel har erfaret, at renholdt faciliteter og god pladspleje er hjørnestenene i enhver campingplads. Dette kan dog ikke erstatte den rigtige service hvor alle føler sig velkomne og gerne kommer igen.
Terrel overvejer nu køb af campingplads nr. 2.